Kalite politikamızdaki amaç müşteri memnuniyetini ve kalite sisteminin geliştirilmesini sürekli sağlamak için kalite hedeflerini ve taahhütlerini belirlemek ve bu çalışmaların yazılı hale getirilmesini sağlamaktır. Firmamızın kalite politikası aşağıdaki gibidir:
- Kaliteyi, tüm çalışanlarımızın ortak sorumluluğu ve hedefi olarak benimsetmek ve bu hedef doğrultusunda yürümelerini sağlamak,
- Proseslerin her aşamasında sıfır hata düşüncesini benimsemek ve bu düşüncenin uygulanabilirliğini sağlamak,
- Sürekli insan kaynakları eğitimi ile kalifiye personel yapısını oluşturmak ve geliştirmek,
- Müşteri odaklı yönetim sistemi ile müşteri beklentilerini tespit etmek ve bu doğrultuda hizmet vermek,
- Sürekli iyileşme ve gelişmeyi ilke edinmek,
- İç ve dış müşteri memnuniyetini sağlamak,
- Kalitede, teknolojide, verimlilikte ve fiyatta ulusal ve uluslar arası pazarda tercih edilmek ve lider olmaktır.